תמונת ליווי עו"ד בפרויקט פינוי בינוי

מה החשיבות של ליווי עו”ד בתהליך פינוי בינוי?

פרויקטים רבים כיום נכנסים להליך של פינוי בינוי, בשל היתרונות המשמעותיים שהוא יניב בהמשך עבור היזם וכמובן עבור הדיירים הנוכחיים. אך מדובר בהליך ארוך, מורכב ומסועף, וחשוב לקבל ליווי של בעל מקצוע שידע להדריך אותנו ולטפל בעניינים הבירוקרטיים בכדי שלא ניפול לטעויות מצערות. בכתבה זו נסביר כל מה שצריך לדעת על ליווי עו״ד בהליך פינוי בינוי.

מדוע חשוב לצרף עורך דין מקרקעין להליך פינוי בינוי?

הליך פינוי בינוי כולל בתוכו מספר צדדים, משתנים רבים, אלמנים בירוקרטיים מהותיים וצורך בעמידה בחוקים שונים ותקנות המדינה. על כן חשוב לצרף עוד דין מקרקעין, או עורך דין פינוי בינוי לתהליך, שיוכל לפקח על האספקטים הבירוקרטיים, המשפטיים, לוודא כי כל הצדדים ממלים את חובותיהם ולא נוצר מצב של ניצול או אי עמידה בהתחייבויות השונות.

הסכם פינוי בינוי

תהליך פינוי בינוי צריך להיות מעוגן בהסכם מסודר, שמבהיר את כל הפרטים לשני הצדדים ולא משאיר מקום לטעויות. ככל שהחוזה יהיה מקיף יותר ויכלול את כל היבטי העסקה, כך ההליך עצמו יהפוך ליעיל, ללא מחלקות הרות גורל והפתעות בדרך. חשוב כי החוזה יכתב וייערך על ידי עורך דין מקרקעין או עורך דין פינוי בינוי מנוסה בתחום ההתחדשות העירונית, שמכיר את הליכי פינוי ובינוי כמו את כף ידו.

נציגות הדיירים

במסגרת תהליך פינוי בינוי, על הדיירים לבחור נציגים מטעמם שיהוו נציגות של כל דיירי הבניין אל מול הגורמים המקצועיים של הפרויקט, ותהיה אחראית על מינויים וכן על מינוי משרד עורכי הדין שילווה את הפרויקט. הנציגות תשקף את צרכי כל הדיירים האינדיבידואלים כך שהם לא יצטרכו להתנהל בעצמם מול גל גורמי הפרויקט, ותאפשר להליך לנוע קדימה באופן חלק ומהיר. עורכי הדין המלווים את הפרויקט יהיו יד ימינה של נציגות הדיירים, יוכלו לענות על כל שאלה ולהדריך את הנציגות איך לפעול במידת הצורך בסיטואציות שונות לגשר בחילוקי דעות פנימיות, תוך כדי היותם הגורם המקשר בין הדיירים לבין יזם הפרויקט גם כאשר עורכי הדין מייצגים את היזם עצמו.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין פינוי בינוי?

עורך הדין שילווה את הפרויקט ישפיע רבות על אופי ההליך ותוצאותיו, ועל כן מומלץ מאוד לבחור במשרד עורכי דין מנוסה ומהימן, כמו משרד עורכי דין – אביב טסה. מה הם מביאים לשולחן? מהם היתרונות שלהם אל מול משרדי עורכי דין אחרים?

ניסיון משמעותי בתחום
ידוע כי אין חכם כבעל ניסיון, וכשמחליטים להיכנס להליך מורכב כמו פינוי בינוי – חובה להכניס לצוות עורך דין פינוי בינוי או עורך דין מקרקעין בעל ניסיון עתיר שנים – וכך להבטיח לעצמכם ראש שקט, שכן בעל מקצוע מנוסה יוכל לפתור כל בעיה שתיקרא בדרכו, להוריד מכם את הדאגה ולהשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

מקצועיות בלי פשרות
כלל עורכי הדין המרכיבים את משרד עורכי הדין אביב טסה הם בעלי מקצוע מומחים בתחומם, עם רזומה עשיר בלקוחות מרוצים אשר נעזרו במשרד עבור מגוון של עסקאות: קנייה ורכישת נדל״ן, קניית נכסים מסחריים, ליווי משקיעים וכמובן ליווי פרויקטיי תמ״א 38 ופינוי בינוי.

ליווי מ-א׳ עד ת׳
משרד עורכי דין אביב טסה מבטיחים ללקוחותיהם ליווי צמוד מהרגע הראשון, יחס חם ותומך, זמינות מלאה ועבודה מדויקת שתביא לכם את התוצאות הטובות ביותר, עם מינימום דאגה מצדכם.

לסיכום

בין אם אתם יזמי הפרויקט, או נציגות הדיירים שמעוניינת לשמור על זכויותיה ולהשיג תהליך שקט, חלק וחסר דאגות ככל הניתן – עבודה עם עורך דין מקרקעין תאפשר לכם להגיע להסכם פינוי בינוי שמייצג את שני הצדדים, לעבור את התהליך בלי מחלוקות מיותרות וליהנות מכל הפירות שייקצרו בסוף תהליך השיבוח. חשוב לבחור עורך דין פינוי בינוי בעל ניסיון , ומשרד עורכי הדין אביב טסה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן